Товариство з обмеженою відповідальністю «БЕКСТЕЙДЖ ЕМПАЙР», іменується в подальшому – «Адміністратор», керуючись ст. 633, 634 Цивільного кодексу України, з однієї сторони, та
будь-яка фізична особа або юридична особа, іменується в подальшому – «Клієнт», яка приймає (акцептує), цю Публічну оферту про надання доступу до сервісу (далі – «Договір») з іншої сторони,
разом іменовані – «Сторони», а кожен окремо – «Сторона», уклали цей Договір про наступне:
ПРЕАМБУЛА
Надана в цьому документі інформація є офіційною пропозицією (публічною офертою) будь-якій фізичній особі або юридичній особі, укласти Договір.
Зазначений Договір є публічним відповідно до положень ст. 633 Цивільного кодексу України. Даний Договір також вважається договором приєднання у розумінні ч. 1 ст. 634 Цивільного кодексу України, умови якого встановлені та розміщені Адміністратором на Веб-сайті та який може бути укладений лише шляхом повного та безумовного прийняття (приєднання) Клієнта до запропонованого Договору в цілому.
Договір встановлює загальні умови і порядок, відповідно до яких Адміністратор надає доступ до сервісу Клієнту.
Клієнт вважається таким, що прийняв умови Договору в повному обсязі, без будь-яких обмежень, застережень і винятків з моменту його акцептування. Внесення змін до цього Договору не має на увазі розірвання або відмови Клієнта від доступу до Сервісу.
Укладаючи Договір, Клієнт підтверджує, що цілком і повністю ознайомлений і згоднийз його умовами.
Сторони розуміють, що доступ до Сервісу здійснюється шляхом надання Послуг, які розміщені на Веб-сайті Адміністратора.
1.1. Адміністратор – юридична особа за законодавством України, яка надає Виконавцю та/або Клієнту доступ до Сервісу відповідно до цього Договору.
1.2. Виконавець – фізична особа-підприємець або юридична особа, яка надає Послуги (за стандартами мережі б’юті салонів Backstage) з переліку, розміщеного на Веб-сайті, отримує доступ до Сервісу з метою використання в місті Києві. Виконавець несе всі ризики, пов’язані з отриманням доступу до Сервісу та його використанням будь-якою третьою особою, яка не мала на те повноважень.
1.3. Сервіс – майданчик, який включає в себе перелік Послуг та іншої інформації, які розміщені на Веб-сайті та до якої надається доступ Виконавцю та/або Клієнту.
1.4. Клієнт – будь-яка дієздатна фізична особа або юридична особа, яка отримує перелік Послуг, які розміщені на Веб-сайті.
1.5. Замовлення – замовлення Клієнта на отримання Послуги, структуроване за необхідними реквізитами.
1.6. Веб-сайт – веб-сторінка в мережі Інтернет за адресою: https://backstage.ua, власником якого є Адміністратор. Веб-сайт є результатом комп’ютерного програмування, що належить до програмної продукції.
1.7. Публічна оферта – пропозиція Адміністратора, розміщена на Веб-сайті та адресована невизначеному колуКлієнтів укласти цей Договір шляхом його Акцепту.
1.8. Акцепт – повне, безумовне і беззастережне прийняття Клієнтом умов Публічної оферти. Здійсненням Акцепту Публічної офертиКлієнтом підтверджує своє ознайомлення та повну, безумовну і остаточну згоду з усіма умовами Договору, а також своє волевиявлення стосовно приєднання до Договору.
1.9. Послуги –перелік послуг, розміщених на Веб-сайті, які надаються Виконавцем та/або Адміністратором.
1.10. Керівник мережі б’юті салонів Backstage – фізична-особа підприємець або юридична особа, яка здійснює загальне керівництво одним із б’юті салонів Backstage.
1.11 Мережа б’юті салонівBackstage –приміщення, в яких надаються Послуги.
1.12. Стандарти мережі б’юті салонів Backstage – сукупність правил, обов’язкових для дотримання Виконавцем при наданні Послуг.
2.1. За цим договором Адміністратор надаєКлієнту доступ до Сервісу, який надається через мережу б’юті салонів Backstage.
2.2. Доступ до Cервісу надається Клієнту для вибору послуг б’юті салонів Backstage, вибору Виконавця послуг, місця надання Послуг та отримання інформації про Послуги.
2.3.Виконавецьзобов’язаний прийняти та виконати Замовлення, оформлене відповідно до вимог Адміністратора. Виконавець зобов’язується сплатити на користь Адміністратора передбачену цим Договором плату відповідно до п. 4 цього Договору.
2.4. Повним і безумовним Акцептом дійсної Публічної оферти у відповідності до статті 642 Цивільного кодексу України є факт оформлення Замовлення на надання Послуг Клієнтом.
2.5. Момент Акцепту дійсної Публічної оферти, що визначений п. 2. 4 Договору, вважається моментом укладання Договору. Договір, укладений за допомогою акцепту публічної оферти, має юридичну чинність у відповідності зі статтею 642 Цивільного кодексу України і є рівносильним договору, підписаному сторонами.
2.6. При оформленні отримання Послуги Клієнт зобов’язаний(-на) надати достовірну інформацію про себе. У разі надання Клієнтом недостовірної інформації або в подальшому при використанні доступу до Сервісу, Адміністратор має право призупинити або розірвати Договір без попереднього повідомлення або отримання будь-якої згоди Клієнта.
2.7. У разі, якщо дії Клієнта можуть привести до порушення будь-яких норм і правил чинного законодавства, прав людини, а також можливості виникнення претензій до Адміністратораабо залучення Адміністратора до відповідальності за дії Клієнта, Адміністратор має право негайно заблокувати дії Клієнта, а також призупинити або розірватиДоговір без попереднього повідомлення або отримання будь-якої згоди з боку Клієнта.
3.1. Обов’язки Виконавця:
3.1.1. виконувати всі Замовлення відповідно до стандартів Адміністратора;
3.1.2.інформувати Адміністратора про порядок надання Послуг;
3.1.3. дотримуватися правил надання Послуг, які визначені законодавством України;
3.1.4. оформити та мати в актуальному стані всі необхідні дозвільні документи, які визначені законодавством України щодо надання Послуг;
3.1.5. не передавати ані право, ані можливість доступу до Сервісу третім особам;
3.1.6. своєчасно та в повному обсязі вносити плату за отримання доступу до Сервісу;
3.1.7. надавати Адміністратору необхідну інформацію, пов’язану з виконанням умов цього Договору;
3.1.8. у випадку відмови від виконання Замовлення повідомити про це Адміністратора із зазначенням причин такої відмови;
3.1.9. здійснювати обслуговування Клієнта державною мовою;
3.1.10. не здійснювати фото- та відеозйомку Клієнта без їхньої згоди, не публікувати та не поширюватифото- та відеоматеріали із зображенням Клієнтів без їхньої згоди;
3.1.11. утримуватися від особистих контактів із Клієнтами, які не пов’язані безпосередньо із виконанням Замовлення;
3.1.12. не використовувати особисті дані Клієнтів, які стали відомі Виконавцю в ході виконання Замовлення, у власних особистих цілях або в інтересах третіх осіб.
3.2. Права Виконавця:
3.2.1. отримувати доступ до Сервісу та використовувати його відповідно до умов цього Договору;
3.2.2. одержувати від Адміністратора необхідні роз’яснення, пов’язані з виконанням своїх зобов’язань за цим Договором;
3.2.3.інші права відповідно до законодавства України.
3.3. Обов’язки Адміністратора:
3.3.1. надавати Виконавцю можливість доступу до Сервісу та можливість надавати Послуги в мережі б’юті салонів Backstage;
3.3.2. вимагати дотримання Виконавцем належного рівня обслуговування Клієнтів у відповідності до цього Договору.
3.4. Права Адміністратора:
3.4.1. перевіряти додержання Виконавцем умов цього Договору;
3.4.2. у разі невиконання або неналежного виконання зобов’язань вимагати усунення порушень;
3.5. Клієнт зобов’язаний:
3.5.1 своєчасно оплатити надані Послуги;
3.5.2.ознайомитись з інформацією про Послуги, які розміщена на веб-сайті Адміністратора;
3.5.3. прибути в місце надання Послуг в дату та час надання Послуг, узгоджені сторонами;
3.5.4.до початку надання Послуг повідомити Виконавця про всі відомі хвороби, вади, алергічні чи специфічні реакції організму, та іншу суттєву інформацію про стан свого здоров’я;
3.5.5. з повагою ставитися до Виконавця та його відвідувачів, не дозволяти собі грубощів та будь-яких проявів агресії, дотримуватись санітарно-гігієнічних умов.
3.6. Клієнт має право:
3.6.1. оформити запис на Послугу на сторінці Веб-сайту Адміністратора або через додаток, або в телефонному режимі;
3.6.2. вимагати від Виконавця та/або Адміністратора надання Послуг відповідно до умов цього Договору;
3.6.3. отримувати Послуги належної якості;
3.6.4. отримувати достовірну та повну інформацію про перелік, склад та вартість Послуг, що надаються Виконавцем та/або Адміністратором;
3.6.5. інші права відповідно до чинного законодавства України та цього Договору.
4.1.Доступ до Сервісу для Клієнта входить в вартість Послуги. Вартість Послуг зазначена на Веб-сайті та оплачується Клієнтом Виконавцеві в готівковій формі, через платіжні термінали або шляхом безготівкового розрахунку на банківський рахунок.
5.1. Цей Договір укладається на невизначений строк та може бути розірваний будь-якою зі Сторін в односторонньому порядку з попереднім повідомленням про це іншої Сторони за 5 (п’ять) днів до дати розірвання, якщо інше не передбачене положеннями цього Договору.
5.2.Адміністратор має право в односторонньому порядку змінювати або оновлювати умови даного Договору в будь-який час, у тому числі шляхом затвердження нової редакції Договору. Всі зміни в даному Договорі, включаючи ті, що викладаються в оновленій редакції Договору, вступають в силу з дати редакції Договору, що зазначається наприкінці тексту Договору.
5.3.Адміністратор здійснює повідомлення про внесення змін до Договору шляхом публікації внесених змін або оновленої редакції Договору на Веб-сайті. Моментом ознайомлення Клієнта з оприлюдненою інформацією вважається момент, з якого інформація отримала вигляд доступної для Клієнтавідповідно до умов цього Договору.
5.4. Будь-які зміни Договору з моменту набрання ним чинності поширюються на всіх осіб, що приєдналися до Договору, у тому числі, на тих, що приєдналися до Договору раніше дати набрання чинності змін до Договору.
5.5. Зміни до Договору, оприлюднені Адміністратором в порядку, передбаченому цим Договором, набувають чинності з моменту публікації змін до Договору або публікації оновленої редакції Договору. У зв’язку з цим Клієнту пропонується періодично ознайомлюватися із поточною версією Договору, зокрема, на Веб-сайті.
6.1. За невиконання або неналежне виконання зобов’язань, положень або умов цього Договору Сторони несуть відповідальність відповідно до чинного законодавства України, якщо інше не передбачене цим Договором.
6.2. У разі, якщо Клієнт порушив свої зобов’язання щодо здійснення будь-яких платежів, Адміністратор має право вимагати від Клієнта, а останній зобов’язується протягом 10 (десяти) календарних днів з дати отримання від Адміністратора відповідного повідомлення про сплату, сплатити на користь Адміністратора пеню у розмірі подвійної облікової ставки Національного банку України від простроченої суми за кожний день прострочення.
6.3. У разі, якщо Клієнт порушує свої зобов’язання щодо здійснення платежів, Адміністратор має право без попередження припинити чи призупинити дію Договору, або призупинити, припинити доступ до Сервісу.
6.4. Припинення доступу до Сервісу через причини, зазначені у п. 6. 3 Договору, не звільняють Клієнта від виконання зобов’язань, що виникли до моменту такого припинення доступу до Сервісу, а також сплати пені на користь Адміністратора.
6.5. У разі припинення доступу до Сервісу відповідно до п. 6. 3, 6. 4 цього Договору, для поновлення надання такого доступу, Клієнт повинен сплатити заборгованість та пеню Адміністратору у повному обсязі.
6.6. Усі скарги та претензії, які виникають у будь-якому відношенні до Послуг приймаються та розглядаються, якщо претензії написані в письмовій формі та передані Керівнику мережі б’юті салонів Backstage. У випадку, якщо за результатами розгляду скарг та претензій Клієнтів виявиться, що Виконавець є винним щодо якості наданих послуг, Виконавець несе повну відповідальність за порушення якості послуг, яке виникле з його вини.
7.1. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання своїх зобов’язань за Договором у випадку, якщо таке невиконання або неналежне виконання сталося унаслідок дії обставин непереборної сили. Під обставинами непереборної сили розуміються: аварія, катастрофа, стихійне лихо, епідемія, епізоотія, війна, військові дії, громадські заворушення, страйк, терористичні дії або акти, антитерористичні операції, пожежі, вибухи, відсутність електричної енергії, перебої в постачанні природного газу або питної води, поломка обладнання або устаткування, тимчасова непрацездатність Сторін, дії третіх осіб, прийняття актів державних органів та інші незалежні від Сторін обставини, що унеможливлюють своєчасне, повне та належне виконання Стороною своїх зобов’язань за даним Договором.
7.2. Сторона, що не може виконувати зобов’язання за цим Договором унаслідок дії обставин непереборної сили, повинна не пізніше ніж протягом 3 (трьох) календарних днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу Сторону. Після припинення дії обставини непереборної сили Сторона, яка знаходилась під її дією, повідомляє про таке припинення іншу сторону протягом 3 (трьох) календарних днів з моменту закінчення дії обставини непереборної сили або з моменту виникнення у такої Сторони можливості повідомити іншу Сторону про припинення дії обставини непереборної сили.
7.3. У разі якщо обставини непереборної сили будуть діяти більше двох місяців, будь-яка зі сторін має право відмовитися від виконання цього Договору в односторонньому порядку, повідомивши іншу сторону про це не пізніше десяти календарних днів до дати відмовлення.
8.1. Всі питання пов’язані зі збором, використанням, обробкою та захистом персональних даних Клієнтарегулюються окремим Положенням про обробку та захист персональних даних, що розміщується на Веб-сайті.
9.1. Цей Договір знаходиться у вільному доступі на Веб-сайті. Договір вступає в силу для Адміністратора з моменту його публікації на Веб-сайті, для Клієнта – з моменту його Акцепту з урахуванням положень п. 5. 5. Договору.
9.2. Договір може бути укладений з будь-якою фізичною або юридичною особою.
9.3. Місцем укладення цього Договору визнається місцезнаходження Адміністратора.
9.4.У випадках, не передбачених цим Договором, Сторони керуються чинним законодавством України.
9.5.Адміністратор залишає за собою право залучити для здійснення прав та виконання обов’язків, які випливають з умов цього пункту, третіх осіб в якості субагентів.
9.6. Будь-які спори та розбіжності, які виникають із або у зв’язку із цим Договором або його укладанням, виконанням чи припиненням, вирішуються шляхом переговорів між Сторонами. Якщо Сторони не можуть врегулювати спір шляхом переговорів протягом 30 (тридцяти) календарних днів після того, як одна зі Сторін письмово повідомила іншу Сторону про виникнення такого спору чи розбіжності, тоді такий спір вирішується в судовому порядку за встановленою законодавством України підвідомчістю та підсудністю.
9.7.Виконавець зобов’язаний підтримувати місце, де надаються Послуги, в належному стані. Виконавець несе відповідальність за оплату всіх витрат, які він/вона несе в рамках надання Послуг.
9.8. Якщо під час надання Послуг будь-хто з Клієнтів з необережності пошкодив обладнання (серед іншого, зіпсував або забруднив обладнання), Виконавець має право вимагати від Клієнта відшкодування будь-яких збитків. При цьому, Адміністратор не гарантує відшкодування Виконавцю таких збитків та не несе жодної відповідальності за прямі або непрямі збитки/витрати, пов’язані з використанням обладнання.
9.9.Виконавець зобов’язується дотримуватися всіх податкових зобов’язань, що виникають щодо Виконавця у зв’язку з наданням Послуг, включно із сплатою податку з доходів фізичних осіб, військового збору або будь-якого іншого застосовного податку; єдиного соціального внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування або іншого подібного платежу за себе та/або за своїх працівників як того вимагає законодавство та виконання всіх зобов’язань щодо взяття на облік та/або реєстрації Виконавця та/або працівників Виконавця та/або податкової реєстрації для розрахунків та перерахувань до відповідного бюджету та/або на відповідний рахунок, як того вимагає чинне законодавство.
9.10. Якщо податковий орган надастьАдміністратору запит про надання інформації щодо діяльності Виконавця, Адміністратор має право надати податковому органу будь-яку та всю наявну в нього інформацію щодо діяльності Виконавця в обсязі, передбаченому законодавством. Виконавець зобов’язаний дотримуватися всіх чинних податкових норм, які можуть застосовуватися у зв’язку з наданням Послуг. Виконавець зобов’язується компенсувати Адміністраторувсі податки, внески, державні збори, платежі, штрафи або інші обов’язкові платежі або зобов’язання, які Адміністратор понесе у зв’язку з невиконанням Виконавцем зобов’язань, що виникають із застосовних податкових норм (включаючи зобов’язання зі сплати податку з доходів фізичних осіб, військового збору та єдиного соціального внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування або будь-якого іншого застосовного обов’язкового платежу).
9.11. Цей Договір не встановлює жодних інших правовідносин (у тому числі трудових відносин) між Сторонами та/або з будь-якими третіми особами, ніж встановлено цим Договором.
9.12. Якщо будь-яке положення чи умова цього Договору будуть визнані недійсними чи не забезпеченими позовною давністю, усі інші положення та умови залишаються дійсними та забезпеченими позовною давністю. Усі такі недійсні або не забезпечені позовною давністю положення повинні бути змінені таким чином, щоб бути дійсними, забезпеченими позовною давністю та відображати наміри сторін.
9.13. База даних, що формується у результаті надання послуг Клієнтам, є виключною власністю Адміністратора, і Виконавець не має щодо неї жодних прав чи повноважень.
9.14. Цей Договір складений українською мовою.
ТОВ «БЕКСТЕЙДЖ ЕМПАЙР»
Код ЄДРПОУ: 40214185
Місцезнаходження: 04201, м. Київ, пр-т Маршала Рокосовського, буд. 3, офіс 3.
Банківські реквізити:
Тел. +38(098)-175-99-65
Ми закінчуємо ремонт і готуємося до швидкого відкриття!
Телефонуйте за номером
+38 098 181 11 18
і ми запишемо вас в інший салон мережі!
Ми закінчуємо ремонт і готуємося до швидкого відкриття!
Телефонуйте за номером
+38 098 181 11 18
і ми запишемо вас в інший салон мережі!