ДОГОВІР ПУБЛІЧНОЇ ОФЕРТИ ПРО НАДАННЯ ДОСТУПУ ДО СЕРВІСУ

ДОГОВІР ПУБЛІЧНОЇ ОФЕРТИ ПРО НАДАННЯ ДОСТУПУ ДО СЕРВІСУ

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДЕККЕР ЮЛІУС ЮЛІУСОВИЧ, РНОКПП 2971400914, Україна, 04202, м. Київ, вул. Полярна, буд. 7, кв. 203, [email protected], іменується в подальшому – «Адміністратор», керуючись ст. 633, 634 Цивільного кодексу України, з однієї сторони, та будь-яка фізична або юридична особа, іменується в подальшому – «Клієнт», яка приймає (акцептує) цю Публічну оферту про надання доступу до сервісу (далі – «Договір») з іншої сторони, разом іменовані – «Сторони», а кожен окремо – «Сторона», уклали цей Договір про наступне:

ПРЕАМБУЛА

Надана в цьому документі інформація є офіційною пропозицією (публічною офертою) будь-якій фізичній або юридичній особі укласти Договір. Зазначений Договір є публічним відповідно до положень ст. 633 Цивільного кодексу України. Даний Договір також вважається договором приєднання у розумінні ч. 1 ст. 634 Цивільного кодексу України, умови якого встановлені та розміщені Адміністратором на Веб-сайті та який може бути укладений лише шляхом повного та безумовного прийняття (приєднання) Клієнта до запропонованого Договору в цілому. Договір встановлює загальні умови і порядок, відповідно до яких Адміністратор надає доступ до Сервісу Клієнту. Клієнт вважається таким, що прийняв умови Договору в повному обсязі, без будь-яких обмежень, застережень і винятків з моменту його акцептування. Внесення змін до цього Договору не має на увазі розірвання або відмову Клієнта від доступу до Сервісу. Укладаючи Договір, Клієнт підтверджує, що цілком і повністю ознайомлений і згодний з його умовами. Сторони розуміють, що доступ до Сервісу здійснюється шляхом надання Послуг, які розміщені на Веб-сайті Адміністратора.

ТЕРМІНИ ТА ВИЗНАЧЕННЯ

1.1. Адміністратор – фізична особа-підприємець за законодавством України, яка надає Виконавцю та/або Клієнту доступ до Сервісу відповідно до цього Договору.

1.2. Виконавець – фізична особа-підприємець або юридична особа, яка надає Послуги (за стандартами мережі б’юті салонів Backstage) з переліку, розміщеного на Веб-сайті, отримує доступ до Сервісу з метою використання в місті Києві. Виконавець несе всі ризики, пов’язані з отриманням доступу до Сервісу та його використанням будь-якою третьою особою, яка не мала на те повноважень.

1.3. Сервіс – майданчик, який включає перелік Послуг та іншу інформацію, що розміщені на Веб-сайті та до яких надається доступ Виконавцю та/або Клієнту.

1.4. Клієнт – будь-яка дієздатна фізична особа або юридична особа, яка отримує перелік Послуг, розміщених на Веб-сайті.

1.5. Замовлення – замовлення Клієнта на отримання Послуги, структуроване за необхідними реквізитами.

1.6. Веб-сайт – веб-сторінка в мережі Інтернет за адресою: https://backstage.ua/, власником якої є Адміністратор. Веб-сайт є результатом комп’ютерного програмування, що належить до програмної продукції.

1.7. Публічна оферта – пропозиція Адміністратора, розміщена на Веб-сайті та адресована невизначеному колу Клієнтів укласти цей Договір шляхом його Акцепту.

1.8. Акцепт – повне, безумовне і беззастережне прийняття Клієнтом умов Публічної оферти. Здійсненням Акцепту Публічної оферти Клієнт підтверджує своє ознайомлення та повну, безумовну і остаточну згоду з усіма умовами Договору, а також своє волевиявлення стосовно приєднання до Договору.

1.9. Послуги – перелік послуг, розміщених на Веб-сайті, які надаються Виконавцем та/або Адміністратором.

1.10. Керівник мережі б’юті салонів Backstage – фізична особа-підприємець або юридична особа, яка здійснює загальне керівництво одним із б’юті салонів Backstage.

1.11. Мережа б’юті салонів Backstage – приміщення, в яких надаються Послуги.

1.12. Стандарти мережі б’юті салонів Backstage – сукупність правил, обов’язкових для дотримання Виконавцем при наданні Послуг.

ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ

2.1. За цим Договором Адміністратор надає Клієнту доступ до Сервісу, який надається через мережу б’юті салонів Backstage.

2.2. Доступ до Сервісу надається Клієнту для вибору послуг б’юті салонів Backstage, вибору Виконавця послуг, місця надання Послуг та отримання інформації про Послуги.

2.3. Виконавець зобов’язаний прийняти та виконати Замовлення, оформлене відповідно до вимог Адміністратора. Виконавець зобов’язується сплатити на користь Адміністратора передбачену цим Договором плату відповідно до розділу 4 цього Договору.

2.4. Повним і безумовним Акцептом цієї Публічної оферти у відповідності до статті 642 Цивільного кодексу України є факт оформлення Замовлення на надання Послуг Клієнтом.

2.5. Момент Акцепту, що визначений п. 2.4 Договору, вважається моментом укладання Договору. Договір, укладений за допомогою акцепту публічної оферти, має юридичну чинність у відповідності зі статтею 642 ЦК України і є рівносильним договору, підписаному сторонами.

2.6. При оформленні отримання Послуги Клієнт зобов’язаний надати достовірну інформацію про себе. У разі надання Клієнтом недостовірної інформації або в подальшому при використанні доступу до Сервісу, Адміністратор має право призупинити або розірвати Договір без попереднього повідомлення або отримання будь-якої згоди Клієнта.

2.7. У разі, якщо дії Клієнта можуть призвести до порушення будь-яких норм і правил чинного законодавства, прав людини, а також можливості виникнення претензій до Адміністратора або залучення Адміністратора до відповідальності за дії Клієнта, Адміністратор має право негайно заблокувати дії Клієнта, а також призупинити або розірвати Договір без попереднього повідомлення або отримання будь-якої згоди з боку Клієнта.

ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ ВИКОНАВЦЯ, АДМІНІСТРАТОРА, КЛІЄНТА

3.1. Обов’язки Виконавця:

3.1.1. виконувати всі Замовлення відповідно до стандартів Адміністратора;

3.1.2. інформувати Адміністратора про порядок надання Послуг;

3.1.3. дотримуватися правил надання Послуг, визначених законодавством України;

3.1.4. оформити та мати в актуальному стані всі необхідні дозвільні документи щодо надання Послуг;

3.1.5. не передавати ані право, ані можливість доступу до Сервісу третім особам;

3.1.6. своєчасно та в повному обсязі вносити плату за отримання доступу до Сервісу;

3.1.7. надавати Адміністратору необхідну інформацію, пов’язану з виконанням умов цього Договору;

3.1.8. у випадку відмови від виконання Замовлення повідомити про це Адміністратора із зазначенням причин;

3.1.9. здійснювати обслуговування Клієнта державною мовою;

3.1.10. не здійснювати фото- та відеозйомку Клієнта без його згоди, не публікувати та не поширювати матеріали із зображенням Клієнтів без їхньої згоди;

3.1.11. утримуватися від особистих контактів із Клієнтами, не пов’язаних безпосередньо з виконанням Замовлення;

3.1.12. не використовувати персональні дані Клієнтів у власних цілях або в інтересах третіх осіб.

3.2. Права Виконавця:

3.2.1. отримувати доступ до Сервісу та використовувати його відповідно до умов цього Договору;

3.2.2. одержувати від Адміністратора необхідні роз’яснення, пов’язані з виконанням зобов’язань;

3.2.3. інші права відповідно до законодавства України.

3.3. Обов’язки Адміністратора:

3.3.1. надавати Виконавцю можливість доступу до Сервісу та можливість надавати Послуги в мережі б’юті салонів Backstage;

3.3.2. вимагати дотримання Виконавцем належного рівня обслуговування Клієнтів відповідно до цього Договору.

3.4. Права Адміністратора:

3.4.1. перевіряти додержання Виконавцем умов цього Договору;

3.4.2. у разі невиконання або неналежного виконання зобов’язань вимагати усунення порушень.

3.5. Клієнт зобов’язаний:

3.5.1. своєчасно оплатити надані Послуги;

3.5.2. ознайомитися з інформацією про Послуги, розміщеною на Веб-сайті Адміністратора;

3.5.3. прибути в місце надання Послуг у дату та час, узгоджені Сторонами;

3.5.4. до початку надання Послуг повідомити Виконавця про відомі хвороби, вади, алергічні чи специфічні реакції організму, та іншу суттєву інформацію про стан здоров’я;

3.5.5. з повагою ставитися до Виконавця та інших відвідувачів, не допускати грубощів та проявів агресії, дотримуватись санітарно-гігієнічних умов.

3.6. Клієнт має право:

3.6.1. оформити запис на Послугу на сторінці Веб-сайту Адміністратора або через додаток, або телефоном;

3.6.2. вимагати від Виконавця та/або Адміністратора надання Послуг відповідно до умов цього Договору;

3.6.3. отримувати Послуги належної якості;

3.6.4. отримувати достовірну та повну інформацію про перелік, склад та вартість Послуг;

3.6.5. інші права відповідно до чинного законодавства України та цього Договору.

РОЗМІР ПЛАТИ, ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ ТА ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ

4.1. Доступ до Сервісу для Клієнта входить у вартість Послуги. Вартість Послуг зазначена на Веб-сайті та оплачується Клієнтом Виконавцеві в готівковій формі, через платіжні термінали або шляхом безготівкового розрахунку на банківський рахунок.

4.2. Якщо Клієнт вважає, що послугу надано неякісно/несвоєчасно/не в повному обсязі, з метою отримання компенсації (часткове/повне повернення коштів) він має право звернутись до Виконавця не пізніше 24 годин з моменту отримання послуги з письмовою та/або усною вимогою, що містить:

– прізвище, ім’я та по батькові Клієнта;

– контактний номер телефону, вказаний під час запису;

– дату, місце та час надання послуги;

– вид послуги;

– спосіб оплати;

– опис претензії (вимоги).

4.3. Вимога Клієнта розглядається Виконавцем протягом 1 (одного) робочого дня з моменту її отримання. Підстави для відмови в частковому/повному задоволенні вимоги:

– недотримання рекомендацій Виконавця;

– самостійні дії зі зміни результату послуги (крім випадків, зумовлених збереженням здоров’я, зокрема алергічні реакції);

– неможливість ідентифікувати факт надання послуги (зміна результату іншими надавачами послуг);

– пропуск строку звернення.

4.4. У разі задоволення вимоги про часткове/повне повернення коштів, Виконавець повертає кошти у відповідному розмірі протягом 3 (трьох) банківських днів з моменту завершення розгляду вимоги на банківський рахунок, наданий Виконавцем.

СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ, ПОРЯДОК ВНЕСЕННЯ ЗМІН ТА РОЗІРВАННЯ

5.1. Договір укладається на невизначений строк та може бути розірваний будь-якою зі Сторін в односторонньому порядку з попереднім повідомленням іншої Сторони за 5 (п’ять) днів до дати розірвання, якщо інше не передбачено цим Договором.

5.2. Адміністратор має право в односторонньому порядку змінювати або оновлювати умови Договору в будь-який час, у тому числі шляхом затвердження нової редакції. Усі зміни набирають чинності з дати редакції, зазначеної наприкінці тексту.

5.3. Повідомлення про зміни здійснюється шляхом публікації змін/оновленої редакції на Веб-сайті. Моментом ознайомлення Клієнта є момент доступності інформації.

5.4. Зміни поширюються на всіх осіб, що приєдналися до Договору, включно з тими, хто приєднався раніше.

5.5. Зміни набувають чинності з моменту публікації. Клієнту рекомендується періодично ознайомлюватися з поточною версією на Веб-сайті.

ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН

6.1. За невиконання або неналежне виконання зобов’язань за цим Договором Сторони несуть відповідальність відповідно до чинного законодавства України, якщо інше не передбачене цим Договором.

6.2. У разі прострочення Клієнтом платежів Адміністратор має право вимагати пеню у розмірі подвійної облікової ставки НБУ від простроченої суми за кожен день прострочення, зі сплатою протягом 10 календарних днів з дати отримання повідомлення.

6.3. У разі порушення Клієнтом зобов’язань щодо платежів Адміністратор має право без попередження припинити чи призупинити дію Договору та/або доступ до Сервісу.

6.4. Припинення доступу до Сервісу не звільняє Клієнта від виконання зобов’язань, що виникли до такого припинення, а також від сплати пені.

6.5. Для поновлення доступу Клієнт повинен сплатити заборгованість та пеню в повному обсязі.

6.6. Скарги щодо Послуг приймаються в письмовій формі та передаються Керівнику мережі б’юті салонів Backstage. У разі встановлення вини Виконавця за якість послуг – Виконавець несе повну відповідальність.

ФОРС-МАЖОР

7.1. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання зобов’язань унаслідок обставин непереборної сили (аварія, стихійне лихо, епідемія, війна, заворушення, страйк, терористичні дії, пожежа, вибух, відсутність електроенергії тощо).

7.2. Сторона, що не може виконувати зобов’язання через форс-мажор, повідомляє іншу Сторону протягом 3 календарних днів з моменту їх виникнення, а також про припинення таких обставин – протягом 3 днів з моменту припинення.

7.3. Якщо форс-мажор триває більше двох місяців, будь-яка зі Сторін має право відмовитися від виконання цього Договору, повідомивши іншу Сторону не пізніше ніж за 10 календарних днів.

ПЕРСОНАЛЬНІ ДАНІ

8.1. Питання, пов’язані зі збором, використанням, обробкою та захистом персональних даних Клієнта, регулюються окремим Положенням про обробку та захист персональних даних, розміщеним на Веб-сайті.

ІНШІ ПОЛОЖЕННЯ

9.1. Цей Договір знаходиться у вільному доступі на Веб-сайті. Договір набирає чинності для Адміністратора з моменту його публікації на Веб-сайті, для Клієнта – з моменту його Акцепту з урахуванням п. 5.5.

9.2. Договір може бути укладений з будь-якою фізичною або юридичною особою.

9.3. Місцем укладення цього Договору визнається місцезнаходження Адміністратора.

9.4. У випадках, не передбачених цим Договором, Сторони керуються чинним законодавством України.

9.5. Адміністратор залишає за собою право залучати третіх осіб як субагентів для здійснення прав та виконання обов’язків за цим Договором.

9.6. Спори та розбіжності вирішуються шляхом переговорів; у разі недосягнення згоди протягом 30 календарних днів – у судовому порядку відповідно до законодавства України.

9.7. Виконавець зобов’язаний підтримувати місце надання Послуг у належному стані та несе витрати, пов’язані з наданням Послуг.

9.8. У разі пошкодження Клієнтом обладнання під час надання Послуг, Виконавець має право вимагати відшкодування збитків. Адміністратор не гарантує відшкодування таких збитків і не несе відповідальності за пов’язані витрати.

9.9. Виконавець зобов’язується дотримуватися всіх податкових зобов’язань, що виникають щодо нього у зв’язку з наданням Послуг, включно з податками та обов’язковими платежами щодо себе та/або працівників.

9.10. У разі запиту податкового органу Адміністратор має право надати наявну інформацію щодо діяльності Виконавця в обсязі, передбаченому законодавством. Виконавець компенсує Адміністратору всі податки/штрафи, понесені через невиконання Виконавцем податкових зобов’язань.

9.11. Цей Договір не встановлює трудових чи інших правовідносин між Сторонами та/або третіми особами, окрім прямо передбачених Договором.

9.12. Якщо будь-яке положення цього Договору буде визнано недійсним або таким, що не підлягає примусовому виконанню, інші положення залишаються чинними; недійсні положення підлягають зміні у межах, необхідних для відображення намірів Сторін.

9.13. База даних, що формується у результаті надання послуг Клієнтам, є виключною власністю Адміністратора; Виконавець не має щодо неї жодних прав чи повноважень.

9.14. Цей Договір складений українською мовою.

РЕКВІЗИТИ

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ

ДЕККЕР ЮЛІУС ЮЛІУСОВИЧ

Реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП): 2971400914

Місцезнаходження ФОП: Україна, 04202, м. Київ, вул. Полярна, буд. 7, кв. 203

Дата та номер запису в ЄДР: 28.04.2025, 2002660010001075567

E-mail: [email protected]

Веб-сайт: https://backstage.ua/

 

Опубліковано 28 жовтня 2025 року.

швидкий запис
Залиште ваші контакти і ми з вами зв’яжемося протягом 15 хвилин
Вхід
Вхід до кабінету
На ваш номер телефону буде надіслано код для підтвердження авторизації